چشم به راه...

کوتاه ترین دعا برای بهترین آرزو...اللهم عجل لولیک الفرج

چشم به راه...

کوتاه ترین دعا برای بهترین آرزو...اللهم عجل لولیک الفرج

برای توصیف آدم ها باید کلمه بلد بود ...باید خیلی کلمه بلد بود..آن هم خیلی خیلی.
به نظرم آدم ها اصولا موجودات پیچیده ای هستند و تو موظفی برای توصیف این موجود پیچیده،پیچیده بنویسی...
حتی اگر آن موجود پیچیده خودت باشی!!
17 سال هم که با خودت زندگی کرده باشی انتظار زیادی است که بخواهی در یک پاراگراف توصیف کنی شخصیتت را...
پس این جا خالی خواهد ماند درست تا لحظه ای که بتوانم برای توصیف یک موجود پیچیده به تعداد کافی کلمه پیدا کنم؛حتی اگر آن موجود پیچیده خودم باشم....

با احترام،مهدیه سادات حقی

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

در راستای مجری شدن...

پنجشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۳، ۰۵:۵۸ ب.ظ

سلام

شلوغه سرم... اونم حسابی!!!!!

دیروز اولین جلسه کلاس اجرا(گویندگی) بود.

جاتون خیلی خالی بود.

خوش گذشت.

گمون نکنم وقت بشه ازش بنویسم.

خب اگه کلاس اجراء شما هم 3 ساعت طول می کشید نمی دونستین باید چه طوری  بنویسینش دیگه؟؟؟؟

+خداجونم شکرت.

++کاش دلایل شکرم رو پاک نمی کردم تا همه بفهمن که چه خدای خوبی دارم.


دوســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتت دارم خداجون!!!




  • مهدیه سادات حقی

نظرات  (۷)

  • یک عدد مفرد مکسر بی مخاطب
  • درود
    سپاس از این که حضور پیدا کردید...
    خدایا جان دل همه شاد باشه :)
    ×متاسفانه وبلاگ من دچار مشکلی شده و نظرات به جای اینکه تایید شن پاک میشن...!
    پاسخ:
    درود
    چه جالب
    ولی وبلاگ من هم چین مشکلی نداره!!!
    به هر حال ممنون از حضورتون

    سلام 

    اونوقت در نقش استاد دیگه؟

     آخه شما خودت آخر کلاسی 

    موفق باشید

    پاسخ:
    آخی

    حرفای شما منو یاد بابا جانم می اندازه!!!!!


    +باشید؟!چه قدر رسمی پدر جان!!!!

    سلااااااام مهدیه خانوم.....چه عالی کلاس کیو رفتی؟؟
    راستی بدو بیا وبممم حتماااااا:))
    پاسخ:
    کلاسای باشگاه خبرنگاران جوان!!!
    اومدم
    eyval belakhare rafti kelasss????jam khali:DDDDDDDDDD
    پاسخ:
    آره ولی دیگه نمی رم
    +اتفاقا جوّش بسیار مناسب احوال تو بود....خخخخ
    خب چرا پاک کردی؟؟؟؟
    فوضولیم گل کرد!
    ما گاهی کلاسمون تا چهار ساعت به درازا میکشید! فک کن!

    پاسخ:

    عشق به اجرا چه ها که نمی کنه...چهار ساعت!!!!

    ما که گمونم جلسه اولمون 5 ساعتی به طول انجامید!

    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام مهدیه سادات عزیزم.
     من هم مدت هاست که دنبال کلاس های گویندگی و فن بیان هستم برای اجرا.
    میخواستم اگه میشه و لطف میکنی به شماره ام پیام بدی .
    میخوام ببینم چجوری با این کلاس ها آشنا شدی.
    همشهری ایم دیگه!
    ************
    حقانی هستم.لطفا به محض مطالعه این پیام بهم پیام بده.ممنونم از لطفت
    پاسخ:
    چشم
    انجام شد
    ممنون از حضورت
    سلام من یک نوجوان 17 ساله ام وهمه شرایط مجریگری را دا هستم و الان من باید چیکار کنم و کجا برم برای تست یا اجرا.  خواهش میکنم راهنمایی کنید. ممنون
    پاسخ:
    با سلام
    در این زمینه متاسفانه کمک خاصی از من بر نمی آید چرا که کلاس های اجرا خصوصا در شهرستان آن طور که باید چیزی به معلومات اضافه نمی کند اما مطمئنا بی فایده و بلا استفاده هم نخواهند بود.
    ضمنا تشخیص استعداد به عهده شما یا اطرافیانتون نیست.لذا باید یک کارشناس تشخیص دهد یا از فید بک و نظرات مخاطبانتان متوجه شوید
    فاکتور های لازم هم از قبیل:فن بیان مناسب و زبان بدن قوی.صدای مناسب و چهره ی نسبتا خوب.(برای کار در رسانه تصویری) و فطعا از همه ی اینها مهم تر دغدغه مندی شما و علت اصلی ورود تان به این حوزه است.
    اگر با صدا و سیما تماس بگیرید و یا در فراخوان های منتشر شده(نظیر برنامه موج شب که از شبکه سه ، پنج شنبه شب ها پخش می شود) شرکت کنید احتمالا راهگشا خواهد بود.
    امیدوارم نکات ذکر شده مفید بوده باشد.
    با تشکر

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">