چشم به راه...

کوتاه ترین دعا برای بهترین آرزو...اللهم عجل لولیک الفرج

چشم به راه...

کوتاه ترین دعا برای بهترین آرزو...اللهم عجل لولیک الفرج

برای توصیف آدم ها باید کلمه بلد بود ...باید خیلی کلمه بلد بود..آن هم خیلی خیلی.
به نظرم آدم ها اصولا موجودات پیچیده ای هستند و تو موظفی برای توصیف این موجود پیچیده،پیچیده بنویسی...
حتی اگر آن موجود پیچیده خودت باشی!!
17 سال هم که با خودت زندگی کرده باشی انتظار زیادی است که بخواهی در یک پاراگراف توصیف کنی شخصیتت را...
پس این جا خالی خواهد ماند درست تا لحظه ای که بتوانم برای توصیف یک موجود پیچیده به تعداد کافی کلمه پیدا کنم؛حتی اگر آن موجود پیچیده خودم باشم....

با احترام،مهدیه سادات حقی

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

امشب،آسمان....

چهارشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۲، ۱۱:۲۵ ب.ظ
امشب آسمان هم تاب نیاورد.
.
.
.
.
.
.
گریست....بارید...تا بی صدا فریاد کند غمی را که خود،حدود چهارده قرن پیش به چشم دیده بود.
خورشید های بر نیزه...
ضجه های سوزناک...
اسیران خاکی...
موهای پریشان...
نگاه های مضطرب...
....
و در مقابل؛
هلهله و کف و دف و شادی....
آذین دروازه ساعات و ....
 بزم شراب و ....
قرآن ناطق بر نیزه و ...
دردانه امیرالمونین و ...
و آن سینی کزایی..
اشک ها و ناله های تک ستاره ی سه ساله کرب و بلا....
و فاجعه ای که هر سال اسلام را طراوتی دوباره می بخشد و من..
و من امسال دلم نازک تر از همیشه است..
شاید به قد بلوری شکننده...
و شاید هم دل زنگار گرفته ام تاب مقاومت در برابر این همه مصیبت را ندارد!
نمی دانم هر چه هست این شیشه ی گلی ، گرفته  ، آن هم بد جوری؛
+التماس دعا در این شب های به قول یه رفیقی بزرگ...

  • مهدیه سادات حقی

نظرات  (۶)

التماسِ دعا خیلی زیاد...
التماسِ دعا خیلی زیاد...
پاسخ:
حاجتتون روا...

تسلیت نظر قبلیتو متوجه نشدم توضیح بده از این چیزا به گروه خونیه تو نمی خوره آپم

پاسخ:
اومدم
به قول آقای فاطمی نیا این شب ها رو نگین عزیز...
بزرگ هست ولی عزیز....نه.
[گل]
پاسخ:
چه قدر خوب...

تذکر اولیه.:من همیشه میام ج نظرامامو نیگا میکنم تو وبت پس تو هم بیا تو وبم ج نظراتو نیگا کن

اصل مطلب:شما ج دادی ما هم هم ج دادیم البته الان قابل دیده

خواهر ساندیس خور نظر در مورد متن جدیدم ندادی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

پاسخ:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
تزچیح میدم جوابی رو که دارم تو وب خودت بگم.
  • هدیه بیدی
  • جوابش تو وبته؟
    متوجه نشدم!!؟
    پاسخ:
    :((

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">