چشم به راه...

کوتاه ترین دعا برای بهترین آرزو...اللهم عجل لولیک الفرج

چشم به راه...

کوتاه ترین دعا برای بهترین آرزو...اللهم عجل لولیک الفرج

برای توصیف آدم ها باید کلمه بلد بود ...باید خیلی کلمه بلد بود..آن هم خیلی خیلی.
به نظرم آدم ها اصولا موجودات پیچیده ای هستند و تو موظفی برای توصیف این موجود پیچیده،پیچیده بنویسی...
حتی اگر آن موجود پیچیده خودت باشی!!
17 سال هم که با خودت زندگی کرده باشی انتظار زیادی است که بخواهی در یک پاراگراف توصیف کنی شخصیتت را...
پس این جا خالی خواهد ماند درست تا لحظه ای که بتوانم برای توصیف یک موجود پیچیده به تعداد کافی کلمه پیدا کنم؛حتی اگر آن موجود پیچیده خودم باشم....

با احترام،مهدیه سادات حقی

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

وقتی مجری "پیاز" می شود....!

دوشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۴۶ ب.ظ

سکانس اول؛

آسیا-ایران-گلستان-گرگان-خیابان ولیصر(عج).........(خصوصی)..........طبقه سوم-واحد هشت-اتاقم-روبروی آینه قَدّی:

لباسامو می پوشم.

ساعتمو که تازه چند روزی می شه که خریدمش روی ساق دستم؛دستم می کنم.

کفش مشکیمو از توی خونه می پوشم و کلی هم تمیز بودنش بهم حال می ده.

کیفم که امسال با یه نوآوری (از لحاظ طراحی) و حمایت از تولید کننده های ایرانی همراهَ رو می اندازم رو دوشم و کلی هم به بندای رنگیِ باحالش که روی چادرم خودنمایی می کنه می نازم.

از زیر قرآن رد می شم و با کلی آرزو پیش به سوی مدرسه......

سکانس دوم؛

آسیا-ایران-گلستان-گرگان-رسالت....................دبیرستان شاهد دختران-روی سن در مقابل تقریبا هشتصد دانش آموز و مدعوین حاضر در جمع:

خداگویدِ همیشگی اول برنامه هامو و....شروع برنامه ای که سیستم صوتی داغونش حسابی حالمو گرفت.

مصاحبه با یکی از شخصیت های منحصر به فرد کتاب پایی که جاماند"حاج سعدالله گل محمدی"

و خیلی چیزای دیگه ای که امروز حسشون کردم

مث گرما و تابش مستقیم نور آفتاب تو صورتم اونم وقت مصاحبه

نمی دونم چرا امروز پیاز شده بودم؟!

اشک مدیری که زل(!) زده بود به من تا مصرع بعدی شعر زنده یاد ابوالفضل سپهر رو بخونم حس خوبی بهم نداد.

نمی دونم چرا این قدر احساسی شد برنامه..گمونم اثر کمال همنشین بود.

وقتی برگه ی شعر وسط اجرا گم شد

وقی سوتی ماست مالی می کردم

وقتی بچه های جدا شده از جمع و سر جاشون بر می گردوندم؛خیلی خسته شدم

ولی با یه "کارت مث همیشه عالی بودِ" بچه ها همش از یادم رفت

از خانوم زیستمون که کلی تعریفمو روبروی بچه ها کرد و خجالتم داد و خیلی چیزای دیگه حالم دوباره بهاری شد

سکانس آخر:

خونه-ناهار-خواب خوشمزه-حموم-و دیدن برنامه ی نوپای کافه سپید

این بود انشاء اولین روز از سه حرفی پر مهرم.

  • مهدیه سادات حقی

کافه سپید

پیاز

شعر

اجرا

ابوالفضل سپهر

نظرات  (۵)

  • هدیه بیدی
  • سلام.
    به سلامتی...خداقوت...
    منم اول مهر شعر سپهر رو خوندم؛ همون که تو وبلاگم گذاشتم.
    پاسخ:
    عه!چه خوب
    منم آی قصه قصه قصه شو خوندم
    فوق العادس
  • ♥ خاطره های خاطره ♥
  • عزیزم میرم بخونم ببینم چی داره تازگیا
    پاسخ:
    ممنون از توجه سازنده ت عزیزم
  • الهام هنرمند آینده
  • سلااااااام....

    واااااای من که تجربه ی چند ساله دارم...منهای امسال البته!!!

    یعنی هیچیو حاضر نیستم با استرس دوست داشتنی اجرا که عاشقشم عوض کنم...

    با خوش و بش کردن با مدیر پشت میکروفون و با چشمک زدن به بچه ها و شیطنت کردن با معلما....

    آخ آخ آخ/
    پاسخ:
    اون که صد البته....من که سرم می درده برای استرس های دوستداشتنی اجرا
    رمز:غزل
    پاسخ:
    ممنون
    فداتتتتتتت.....:)
    پاسخ:
    ای بابا(شکلک شرمندگی)....
    راستی می خواستم برا  عکسای براندون هم نظر بذارم ولی نشد خیلی با حال بود واقعا...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">