چشم به راه...

کوتاه ترین دعا برای بهترین آرزو...اللهم عجل لولیک الفرج

چشم به راه...

کوتاه ترین دعا برای بهترین آرزو...اللهم عجل لولیک الفرج

برای توصیف آدم ها باید کلمه بلد بود ...باید خیلی کلمه بلد بود..آن هم خیلی خیلی.
به نظرم آدم ها اصولا موجودات پیچیده ای هستند و تو موظفی برای توصیف این موجود پیچیده،پیچیده بنویسی...
حتی اگر آن موجود پیچیده خودت باشی!!
17 سال هم که با خودت زندگی کرده باشی انتظار زیادی است که بخواهی در یک پاراگراف توصیف کنی شخصیتت را...
پس این جا خالی خواهد ماند درست تا لحظه ای که بتوانم برای توصیف یک موجود پیچیده به تعداد کافی کلمه پیدا کنم؛حتی اگر آن موجود پیچیده خودم باشم....

با احترام،مهدیه سادات حقی

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

اندر احوالات سقوط آزاد رشد جمعیت

پنجشنبه, ۵ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۳۸ ب.ظ

 بعضی وقت ها در زندگی نبودن و یا کم بودن خواهر و برادر ها خوب است.یعنی حسابی به نفع است.مثلا وقت عیدی دادن و یا وقت تقسیم کیک تولد و یا موقع انتخاب اتاق ها.و یا خیلی وقت های دیگر که حتما برای تان پیش آمده است پیش تر.

اما خیلی وقت های دیگر که تعدادشان خیلی بیش تر از موارد قبلی می باشد این کم بودنِ تعداد،اصلا به نفع نیست.دیدم که می گویم ها.

بارز ترین احساسِ تلخِ مربوط به این امر،همین چند شب پیش در من رخ داد.درست وقتی که شب یلدا بود و بازار دید و بازدید ها حسابی داغ،و ما(یعنی خانواده 4 نفره مان)مجبور بودیم یلدایمان را با تلویزیونمان جشن(!)بگیریم.یلدایی که کل فلسفه اش دور هم بودن و دور هم جمع شدن و با هم بودن است...!

اما اگر از کم و کیف  یلدایمان  بیش تر بخواهید بدانید باید عرض کنم که کاملا شخصی است ولی خب....نه آنقدر شخصی که نتوانم برایتان بنویسمش.

راستش داستان از آن جا شروع می شود که کلا سهم من از هرکدام از نسبتهای خاله و عمه و دایی و عمو هر کدام به اندازه ی یک عدد نا قابل می باشد که از این چهار عدد فامیل درجه 1 فقط و فقط خانواده ی عمه ی عزیز تر از جانم در شهرمان زندگی می کنند و الباقی یا در پایتخت به سر می برند و یا در  سرزمین های دوردست.

واین گونه می شود که کارمان به جای دید و بازدید حضوری می شود آنلاین و تلفنی و ... و یلدا حسابی بی معنی میشود...بی معنیِ بی معنی و حسابی خطر انقراض نسل را به خودمان نزدیک می بینم وآهی می کشم از بهر این سراشیبی سقوط رشد جمعیت....(یعنی عن قریب است که این نمودار رشد جمعیتمان با کله شیرجه برود آن پایین مایین ها ها حالا ببین کی دارم می گم!!!)

+++شما می دونین قانون جذب چیه؟

قانون جذب یعنی اون چیزایی که واسه من داره اتفاق می افته!!!بعلهههههه

+++++++++یه کلیپ آماده کردم به مناسبت اربعین آقامون امام حسین(ع).ایشالله که بپسندن.

اسپیکرا روشن.....لطفن...

از اینجا می تونین دانلودش کنین

+++کلا فکر کنم سیستم شتاب هم شتابِ عملکردش به موسسه زبان ما نرسه.شنبه فاینال دادیم آخر امتحان اومدن میگن:((دوشنبه اعلام نتایج،ثبت نام و شروع کلاس ها...!))

کلا یه همچین موسسه هایی داریم ما تو کشورمون...باشد که عبرت سایرین(به خصوص...)شود




  • مهدیه سادات حقی

نظرات  (۷)

  • آذردخت سبز
  • درود.من به جای فکر کردن به سقوط جمعیت به افزایش فقر و فساد فکر می کنم آپم.سبز باشید و بر حق 
    پاسخ:
    هم چنین شما...
  • هدیه بیدی
  • :)
    پاسخ:
    :))
  • آذردخت سبز
  • درود.آدم نمی تونه به کسی که نظرش رو قبول نداره بگه هنرش هنر نیست
    این آدما هیچ نیازی ندارن که بگن بلههههههههه ما هم هستیم اگه اینطور بود عامه پسند شعر می گفتن تا هم مشهور بشن هم همه ی کتاباشون فروش بره و پشتیبانی بشه نه اینکه کتاباشون بدون مجوز بمونه
    حقیقت تلخه سخته بعضی حقیقتا رو تو نمی تونی بهش فکر کنی ولی شاید بزرگترین مشکل جامعه است
    اینم بدون بعضیا گوسفندای آدم نما هستند ولی من نگفتم هر کی با من مخالفه گوسفنده
    اگه غرض ورزی نکنی این شعرا چهار تا قافیه نیست که راحت بشه کناره هم گذاشت
    خوبه دسته خودت تو کاره ومی دونی این آدما انقدر با سواد هستند که استاد هنر خودشونن
    خیلی با هات حرف داشتم ولی این خلاصش بود.سبز باشید و بر حق
    پاسخ:
    تا یه جاهایی باهات موافقم

  • هدیه بیدی
  • این سایرین منظورت چی بود!!؟
    پاسخ:
    منظورم کسایی ه که دستشون می رسه ولی کاری نمی کنن.ملت بیچاره رو واسه خاطر بروکراسی اداری مث توپ فوتبال آمریکایی پاس می دن اینور و اونور...
    ایشالله که اشتباه کرده باشم...و این طوری نباشه.

  • هدیه بیدی
  • دیدمش.
    خوشگل بود. منتها مداحی اش برام پخش نشد.
    ولی شنیدمش تا حالا.
    قبول باشه
    پاسخ:
    ممنون
    آره گمونم یه چند وقتی موزیک وبت بودش.
  • هدیه بیدی
  • بازم متوجه منظورت نشدم!
    کسایی که دستشون میرسه و کاری نمیکنن...؟
    پاسخ:
    خیلی ساده س که...اخبار می ببینی؟؟؟
  • گلچین مداحی
  • سلام سادات بزرگوار
    موفق باشین و ممنون از مطالب خوبتون و مواضعتون
    به من هم سری بزنید
    پاسخ:
    ممنون.بله حتما

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">