چشم به راه...

کوتاه ترین دعا برای بهترین آرزو...اللهم عجل لولیک الفرج

چشم به راه...

کوتاه ترین دعا برای بهترین آرزو...اللهم عجل لولیک الفرج

برای توصیف آدم ها باید کلمه بلد بود ...باید خیلی کلمه بلد بود..آن هم خیلی خیلی.
به نظرم آدم ها اصولا موجودات پیچیده ای هستند و تو موظفی برای توصیف این موجود پیچیده،پیچیده بنویسی...
حتی اگر آن موجود پیچیده خودت باشی!!
17 سال هم که با خودت زندگی کرده باشی انتظار زیادی است که بخواهی در یک پاراگراف توصیف کنی شخصیتت را...
پس این جا خالی خواهد ماند درست تا لحظه ای که بتوانم برای توصیف یک موجود پیچیده به تعداد کافی کلمه پیدا کنم؛حتی اگر آن موجود پیچیده خودم باشم....

با احترام،مهدیه سادات حقی

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

وقتی که ما می آییم...

پنجشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۲، ۰۵:۱۰ ب.ظ

من رفتم

چون حرمت خون شهدا را می فهمم

چون باباهای بی نشان را می فهمم

چون معنی غیرت را می فهمم

من رفتم

چون دلم از سنگ نیست

چون کبک زیر برف نیستم

و چون هنوز درِ خانه دلم را به روی دشمنِ هزار رنگ،نگشوده ام

واگر به خیالتان اینها شعاری بیش نیست

پس با عرض پوزش

سخت در اشتباهید

اگر نرفتید و این انقلاب را به خیالتان به سخره گرفتید

سخت در اشتباهید

اگر به گمانتان این کارها و شعارها  بیهوده کاری است

سخت در اشتباهید

و اگر....

ما می آییم و وقتی هم که بیایم قطره قطره مان دریا خواهیم شد

سیل خواهیم شد و همه ی گزینه های روی میز را در خود غرق خواهیم کرد.

گزینه هایی که معلوم نیست واقعا روی میز هست یا نه؟!

واین است گزینه های روی میزمان....

+پانوشت:بعلهههههههههههههههههههههه..مخاطب خاص داشت!!!!!

  • مهدیه سادات حقی

نظرات  (۲)

  • آذردخت سبز
  • شعار های جهان سومی زیبای بود لذت بردم سپاس که دل ما را شاد کردی

    من نرفتم چون دلم نمی خواد به امثال خامنه ای کولی بدم دلم به هیچ ابر قدرتی هم خوش نیست اما می دانم آخر راهم زندان سیاسی است

    نرفتم چون قول دادم کاری نکنم اون که چشم های مادرای شهدای سبزو گریون کرد دلشاد کنم

    نرفتم چون هنوز یه بغض قریب گلومو فشار میده

    نرفتم چون اون بسیجی های نامردو هنوز فراموش نکردم

                                                           سبز باشید و بر حق

    پاسخ:
    از اونجایی که اصلا نمی خوام این جا رو با این حرفا مشوش بکنم و به همش بریزم جوابت رو توی وب خودت می دم.

    سلام من هم رفتم  

    نه برا اینکه داخلیا میگن بیاین

    نه ؛چون وقتی اونورآبیا بهم میگن تو جهان سومی هستی و قدرت تحلیل نداری و نباید بری آزیرم بصدا در میاد ؛یه تلنگر برام که چرا  میگن نرو ؟

    واقعا چرا  با وجود مشکلات اقتصاد جهانی که همه جارو گرفته اینهمه سایت ؛ شبکه ؛ کانال تلویزیونی ؛ ماهواره و...با هزینه های میلیارد دلاری دارن خودشونو به اب آتیش میزنن که بین ما تفرقه بندازن و مردم  ما رو از  نظام جدا کنن ؟

    واقعا این نرفتن ما چه سودی به حال اونا داره؟

    بهوش باشیم  یه خورده فکر کنیم واقعا اونایی که سالها منافع این ملت رو غارت کردن و از ما حق توحش گرفتن دلشون برا ما میسوزه ؟

    که فرموده اند یک ساعت فکر کردن بهتر از هفتاد سال عبادت است.

    درود بر ایرانی فهیم و آزاده 

    من به ایرانی بودنم افتخار میکنم هر چند جهان سومی خطابم کنند

    موفق باشید

    پاسخ:
    و من هم به هم وطنان فهیمم می بالم
    درود بر شما....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">